Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 11:57:45 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/02250 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Metsakasti küla, Randvere tee 175// 
Riiasöödi tee L1// Randvere küla, 11250 Viimsi-Randvere tee L2// Hoburaua 
tee// 1// 11// 15// 4// Teeääre tee 2// 2a// 4// 6 (Hoburaua tee ja Teeääre 
tee sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27138935>  (menetlus nr: 
414852), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister